En trevlig onsdagskväll

Efter middagen kom Björne och hämtade mig så de senaste fyra timmarna har jag varit hos honom. Gjorde väl inte mycket annat än att fundera på vad vi skulle göra... Ja, inte mycket så att säga. Men det var mycket trevlig ändå! :)
Vi kollade på tuben-klipp, simpsons och cops. Spelade en omgång Chicago som jag vann, såklart.
Sen surrade vi förstås ikapp en hel massa, så det var skönt. Dock svek han mig för att repa med grabbarna, dålig stil! ;)

Nu är jag hemma igen och ska snart äta någonting. Rostat med Oboy känns lockande!
Känner mig fortfarande lite hängig, dock är det mornarna och dagen som brukar vara värst när jag är förkyld så bara för att jag är okej nu så behöver tyvärr inte det betyda att jag mår bra imorrn.
Dock spelar det ingen större roll för jag måste åka upp på Vallen imorrn och träffa gänget. VI ligger efter i tidsschemat och måste börja producera!

Nej, rostat var det va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0