Mi Saturday

Usch vad jag hatar blogg.se.. Det funkar fan aldrig.

Iallafall så har lördagen varit fin. Jag och Isbjörnen åkte hostandes till Härnösand för att hälsa på en av mina systrar och fira hennes kille som fyller år idag. Grattis Henke!
Kickis döttrar var också där så det var full rulle med en massa mysiga barn. Elsa lyckades nog t.o.m. charma karln min. Var där ett par timmar innan vi for hem. Han är och jobbar och jag ska snart över till Jens för att sen gå till A-K & Jessica. Vart kvällen slutar återstår att se, men om jag orkar med utgång blir det kåren.

Imorrn lär det sovas halva dagen, sen ska jag göra en skiss till ett skolarbete.

Här kommer en singel från H.E.A.T:s senaste album som släpps i mars. Helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0