Inte en vanlig lördagkväll för Emmelie.

Jag ligger i sängen nu. När hände det senast en lördagkväll?

Kan lätt säga att det beror på gårdagen och att jag är fett uttråkad. Några ur klassen är ute och har superkul nu, det är jag helt säker på. Men som vanligt är damen så jävla lätt-styrd att hon hamnade på förrådet istället. Och det sög ju, (som jag iofs visste innan). Grabb-häng var visst lockande för en del så jag lämnade dom där uppe med sina krigsspel.

Fy fan vad trött och less jag är.

Gårdagen var iallafall kanon. Isbjörnen jobbade och jag skulle dit, men det sög tydligen (visste jag väl innan...) så var ingen mening att åka dit. Johan och Sampo kom över och vi svepte ett par groggar och drog vidare till Norrmalm. Hejdå-fest för några utbytesstudenter och smockat med folk. Drack en sjua rom och drog med mig tre helt underbara grabbar från Holland till All Stars. Dansade som en galning hela kvällen och varvade med drinkarna som bjöds. Sex stycken tror jag det blev. Lämnade Holländarna med löfte om att ses snart igen och åkte på Kåren för att kolla på när dom städade fram till 4.  (visste ju jag redan innan att de skulle ta sån tid...)

Ja iallafall så har dagen bestått av sömn och hockey. Nu ska jag gömma mig i mitt täcke och försvinna några timmar. Fan vad jag saknar sommaren -09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0