Fredagsmys?

Ja men hörrni gott folk. Idag är det fredag, vilket innebär att vi har ännu en helg framför oss. Vaknade med huvudvärk imorse, finns fan inget värre. En alvedon, mackor och en liter vatten senare är det borta. Men nu mår jag illa istället. Jag mår fan jämt illa. Varför gör man det? Och nej, jag är inte gravid.

Den här helgen tror jag kommer bli bra. Min Isbjörn har t.o.m gått med på att följa med mig till Birsta idag. Undrar vad det är för baktanke med det? Jag skulle gissa att han har en massa planer ikväll som inte innefattar mig. Därför ska han väga upp det med ett par timmar på Birsta. Whatever, spelar ingen roll varför. Jag ä nöjd. :)

Ikväll kommer Luca. Jag vet inte vem den människan är mer än att han är italienare. Och Isbjörnens kompis. Isbjörnen hänger mycket med italienare han.. I alla fulla fall så ska Luca börja plugga här och jag har hört det tjatet i över en månad nu. Typ ofta. Så det ska bli kul att träffa den omtalade. Jag ska fan lära mig italienska, så kan jag stoltsera inför Luca. Och när vi åker till Italien. Så har Isbjörnen inte så mycket att komma med längre! ;)

Ja, eftersom det är fredag idag så är det lördag imorgon. Vet inte alls vad som händer förutom att Isbjörnen jobbar kväll/natt och Oscar kommer hit. Vi ska kolla Snabba Cash. Great success!

Sen, på söndag. Då smäller det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0