En sammanfattning. Minst sagt.

Okejsi. Nu är det ju så att jag uppdaterat rätt dåligt senaste dagarna. Dessutom lovade jag ju en och annan bild. Istället för att slänga upp ett inlägg för varje bild kommer här en lååååång uppdatering om vad som har hänt i Emmelies liv hösten/vintern -09 och lite i början på det nya året. Vissa grejor lämnar jag utanför, andra inte. Bilderna från mobilen får helt enkelt styra..

Jamen här har vi då en Emmelie. Ett par veckor innan flytten till Sundsvall, hade ingen aning om vad denna termin skulle erbjuda. Lyckigt ovetandes skulle jag nog kalla det då denna höst tyvärr mest innehöll saker jag önskar aldrig hade hänt.



Tog farväl av den jag saknar mest på Bruket, grannens gigantiska katt Strumpan. Ett par minuter senare gick flyttlasset till Förrådet på Dalgatan.



Lägenheten inreddes och detta är tyvärr den enda bilden jag har på den. Ska ta fler ikväll tänkte jag så får de som är intresserade se hur jag bor.



Skolan började. Eller iallafall nollningen. Under två veckor var det minst sagt insane med en massa skoj. Träffade klasskamrater, förfestade, festade, lekte lekar och blev till slut äntligen Etta på storsittningen. Där var temat "film" och jag lekte Lara Croft hela kvällen.



Chillade i nya lägenheten, pluggade en del och lärde känna en masas nya människor.



Fick en rumskompis som bodde hos mig ett par månader. Kalle heter han och sov mest. När han inte sov roade han mig som ingen annan. Sjukt mysigt och jag saknar honom.



Det blev Halloween och jag var bara allmänt psycho. Rugdoll, rätt död.



Hittade något jag vill ha kanske mest i världen. I AM OPTIMUS PRIME!



Åkte hem till Kramfors en del och umgick med vänner. Här har vi Dennis med sin precious!



Jag var tuff.



Jag festade och var glad. Mest för att slippa tänka på saker som gjorde mig mindre glad. Men kul var det nog.



Jag fick kanske världens snyggaste tröja av min älskade rumskompis.



Jag gick och blev kär. Riktigt jävla kär i världens finaste Isbjörn.



Åkte hem till Kyrkdal över jul och ungefär så här kul hade jag och syrran dagen innan julafton.



Hälsade på min älskade vän och tände ljus på julafton. Efter det kändes det som att julafton kunde slänga sig i väggen. Det finns liksom viktigare saker här i livet. Som att sakna en underbar vän man aldrig kommer få tillbaka. Jag älskar dig Emma.



Blev hämtad av kärleken på julafton och hade kanske världens finaste julaftonskväll i Sundsvall med Isbjörnen, hans Fina familj och Oscar. En vecka senare var Oscar fortfarande här och detta är väl vad vi levde på.



Nyår kom med allt vad det innebär. Har tyvärr inga bilder därifrån. Men i helgen som var åkte iallafall jag och Han till Övik för att fira Lillasystern och hälsa på Fina Familjen. En riktigt mysig helg..



I Övik träffade jag Joel! Det var väl kanske två-tre år sedan jag träffade honom senast så det var ett kärt återseende. Joel bodde i princip hos mig i Kramfors under en tid. Resten av helgen spenderades ute hos Fina Familjen elller på krogen. Krogen var för övrigt riktigt kul på lördagen.



Spelade TP med ett gäng kompisar igår och fick lära oss att Finland ser på saker lite annorlunda.. Frågan var: "Vad är E.T en förkortning av?"


Ja men hörrni det var det. Givetvis har det hänt en miljon andra saker under den här tiden också, men som sagt: Mobilbilderna fick styra. Nu lovar jag att bli bättre på att lägga upp bilder. Men först ska jag spela Yatxy. Med mig själv.






Kommentarer
Postat av: Ano Nym

You will, and will always be a trash. Sweet dreams

2010-01-14 @ 08:26:17
Postat av: Linus

Haha, jaja, en bild som förklarar varför min lägenheten luktade som en pizzeria när jag kom hem efter jul! :P

2010-01-15 @ 01:56:54
URL: http://www.linuswijk.se
Postat av: Emelie

Shut the fuck up! Så nu sa jag det på ditt språk också Ano Nym, kan ta det på Svenska med så vi har allt på det klara, Håll käften och försök få ordning på dig själv tack.

2010-01-15 @ 11:55:56
URL: http://eewest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0