Soft sunday!

Idag har vi haft en riktig slappar-söndag, jag och Isbjörnen. Båda var vakna sent igår och vaknade ännu mer förkyld än igår. Tror vi klev upp ur sängen typ 15.30 och då slängde jag ihop lite käk som vi i vår tur slängde i oss innan vi åkte in till stan för en fika. Det var vi, Ash, Linus, Bea, Miguel, Florian, Lisa och Dario som avnjöt några koppar kaffe i ett par timmar. Förutom en unge som var minst sagt galen och sprang omkring och levde djävulen var det mysigt. Trots att vi hade folk från fem olika länder runt vårt bord fattade inte ungen vad vi sa. Varken på svenska, engelska, spanska, tyska eller italienska. Och inte var han från Frankrike heller..

Aja, nog om ungen. Ikväll har vi suttit hos Linus typ sex timmar och gjort skolarbete.

Imorrn är det föreläsning redan på morgonen men den skippar jag. Förstår inte vitsen med föreläsningar där dom går igenom Exakt det som står i böckerna. Som dessutom är kapitelhänvisade.. Ska läsa lite hemma istället och sen gå in en snabbis för individuell handledning. Kursen vi håller på med nu heter Typografi och Form. Min hemmaplan, med grafisk design alltså. Jag trivs som fisken i vattnet och ska sätta igång med min uppgift redan imorrn. Så får man det klart liksom..

Note to her self: Plugga tenta, sök jobb (massa jobb)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0