Sämst uppdatering och värre blir det..

Ja som ni märker är jag inte speciellt duktig att uppdatera bloggen på helgerna. Det finns ju faktiskt annat att göra...
Ja den här helgen har än en gång gått i festens tecken. Och vad är väl en fest utan Emmelie och Carlsson?
I fredags var det Frånö som gällde. Jag och Lena (över)taggade och for sedan ut för att kolla Grand Nation och Apostasy. Mycket trevligt, gillar folket!
Drog hem till Bruket till en nykter Matte och en Lena som däckade på soffan. Så då gick jag över till nyfunna grannar som Carlsson känner och surrade in på småtimmarna. Världens minsta, lilla sötaste bebis hade dom också. :)

Igår var jag inte ett dugg sugen på att göra någonting men 40-årskalas för Jan-E stod på schemat och det var mycket trevligt! Det är alltid roligast att festa med äldre peops, dock var jag i princip nykter så runt 23 blev allt för mycket.. Åkte istället med som sällskap åt Carlsson till Sollefteå och där var det cruising. Och en crusing är väl alltid likadan. Man går, och går, och går och går. Dock hamnade vi till slut på nån mc-klubb som hade billig öl. Me like!
Gav upp runt 02 och for då till herrn för efterfest. Dock är vi sjukt dåliga på efterfest. De senaste fyra helg-dagarna har det iallafall alltid slutat med att vi somnat illa kvickt. haha!

Nu har jag packat alla mina saker till SRF och ska åka mot Sundsvall om ett par timmar. Sen på tisdag blir det stockholm och sen vidare till Sölvesborg. Detta kommer att bli insane!

Bjussar på ett par bilder från HIgh Coast Riot i Frånö




Kommentarer
Postat av: bitte

Hej idag är sista chansen i min fina tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Malin

Hehe, du e ju söt du :)

2009-06-01 @ 23:33:19
URL: http://malindahlberg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0