Lite om mig

1. Hur gammal är du om fem år? 26 (shiiiiit)
2. Vem var den sista du träffade? Förutom Elin och Ronnie som varit runt mig hela dagen var det Fredde i köksfönstret!
3. Hur lång är du? 168 cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Fast and furious
5. Vem ringde du senast? Syrran men hon svarade inte.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? " haha ja annars hade det varit tråkigt" till Sleezy
7. Vad är dagens planer? Inte så mkt kvar av dagen. Snart sovdags!
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?Gillar att sms:a men är det brådskande ringer jag.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Oj.. I januari.
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? Tolv typ
13. Har du någon gång hittat en katt? Haha, nja.. Hittar katter hela tiden hemma?
14. Vilken är din favoritplats? Sängen! Där är det varmt och skönt...
15. Vilken plats föredrar du minst? Vad som helst i vattnet.. Hatar vatten.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Mina planer håller aldrig, så ingen aning..
17. Vad skrämde dig som barn? Döden
18. Vem fick dig att skratta senast? haha Elin och jag låg dubbelvikta nyss :P
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nej, äger flera stycken.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig?  Utan kläder om det inte är iskallt...
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Japp.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Jag är väldigt social! Oftast finns det inget stopp på mig.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerrys
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Leva rövaren med Elin hela sommaren!
29. Tycker du om kinamat? Love it!
30. Tycker du om kaffe? Jaa. Fast jag blir ännu mer hypad :P
31. Vad dricker du till frukost? Vatten
32. Sover du på någon särskild sida? Med ryggen mot den jag sover med oftast.
33. Kan du spela poker? Grym!
34. Tycker du om att mysa? Hehe, OM jag gör.
35. Är du en beroendemänniska? Japp.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, tror inte det
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Japp, Engelska och knagglig tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej och planerar inte att göra det heller..
40. Föredrar du havet eller en pool? HATAR vatten!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Skor
42. Äger du dyra smycken? Nej jag gillar inte smycken så värst..
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej aldrig
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Chips!
45. Vem är den roligaste människan du känner? Oj.. många som är roliga på olika sätt..
46. Välj ett ärr på din kropp? Ögonbrynet. Fick spö.
47. Vad har du för ringsignal?
Hinder - Take it to the limit
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaa några!
49. Flirtar du mycket? Jaa det gör jag! ;)
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I en replokal
51. Kan du byta olja på bilen? Jajjemän! Man är ju från landet!
52. Har du fått fortkörningsböter? Hur skulle det gått till?
53. Vilken var den senaste bok du läste? Tredje Twilight
54. Läser du dagstidningen? Nope
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Inte det..
56. Dansar du i bilen? Jag dansar jämt!
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit rock såklart!
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Haha en lista på alla "Mathias" jag känner :P
59. När var du i kyrkan senast?Ett par veckor sedan..
60. Vilka personer utmanar du? De som vill och orkar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0