Here I Go Again!

Oh vilken dag! Morgonen började med att jag fick göra om designen på affischen. Den funkade inte. Stress, stress, stress. Han dock med att hälsa på Marlene en sväng! ;)
Med en väska större än mig (inte så svårt att hitta en sån, men ändå) började jag min promenad ner på staden. Jag gick från Bruket, till postcenter för att hämta MK produkter och in på busstationen igen. Det tog lilla Emmelie med en armstyrka på 1,2% ca en timme och tio minuter. Hah!
Men men, jag gjorde det iallafall. Det är huvudsaken man klarar det, det kanske bara tar lite längre tid.

I alla fulla fall så åkte jag till Sundsvall. Träffade Elin på stan och efter en vända i lite affärer käkade vi och for sen hit hem till henne. Hon är uppe hos Sofie och pluggar. Under tiden diskade jag undan hennes BERG av disk. Hoppas hon blir glad :) Det luktade minst sagt funky.. Jag hittade en tallrik med rester från fikat hon serverade när hon hade hudvårdsklass - för mer än två veckor sen. Så nu vet alla hur orenlig Elin kan vara ;) haha!

Snart ska jag en trappa upp och säga hej till Sofie en gång till, sen två trappor ner för att ha hudvårdsklass. Jag måste nog flytta hit. Så är det bara!



Kommentarer
Postat av: Elin

Såntdär ska du fan inte skriva i bloggen! Jag skäms ju! :P

2009-02-19 @ 19:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0