NEW YEARS

Ja, jag vet att jag är hemskt tidig, men något säger mig att jag inte kommer komma ihåg denna listan efter nyårsafton..

•Bästa film - Twilightfilmerna och Stieg Larsson
•Bästa bok - AC/DC
•Tv-program - Andra Avenyn, Top Gear, Big Bang Theory
•Kändis - Michael Jackson har det varit mycket runt!   
•Musik - Rock n Metal!
•Låt - Oj, omöjligt att välja en. Max pezzali! 
•Skiva - Melissa Horns
•Mat - Chips 
•Sällskapsspel - Mario Kart har det spelats nåt enormt!  
•Tidning - Moore
•Klädesplagg - Klänningar, stickat, tights och knästrumpor
•Parfym - Hillary Duff - Wrapped with love
•Skor -  Har köpts alldeles för lite skor detta år.. Men grymma vinterkängor har jag införskaffat!
•Ny hobby - ---
•Festivaler - Sweden Rock och Metal Town var det bästa någonsin! 
•Konserter - Journey, Bullet, HEAT, Manson, Disturbed, Europe, and the list goes on and on..
•Citat - "I've got messed up reasons to stay out of control, I've got a million little triggers and they're ready to blow!"
•Köp - Grymmaste rosa soffan!  
•Motto - Följ hjärtat och lev varje dag som om det vore den sista.
•Resa - Frankrike - Taize, och festivalerna!  
•Stad - Göteborg, hade en riktigt fin vecka där! 
•Födelsedagspresent -  Kommer inte ihåg vad jag fick...
•Julklapp - Dom öpnnar jag imorrn! om jag får något..?
•Ekonomin - Urfattig. 
•Dyraste inköp - Soffan tror jag.. 
•Måste i kylskåpet - Apelsinjuice, smör och majonäs
•Måste i skafferiet - Popcorn.
•Måste i frysen - Fiskpinnar
•Måste i toalettskåpet - Hårprodukter
•Måste i nattduksbordet - Snus
•Måste i necessären - Smink?
•Måste i handväskan - Visa-kortet, snus och mobiltelefonen.
•Måste i plånboken - Mina club-kort.
•Vårterminen - Jobbade med NoCry, knöt en massa kontakter, lärde mig mer än någonsin  
•Höstterminen - Den mest omtumlande någonsin. Började ny utbildning med flytt till ny stad och en massa nya härliga människor. Emma lämnade oss, psychon fanns runt varje hörn och ännu någon nära höll på att tas ifrån mig. 
•Bästa - Sommarens happenings och flytten till Sundsvall
•Värsta - Att jag måste fortsätta mitt liv utan Henne, min stjärna. 
•Strul - Det mesta strular! 
•Förändring - Hela livet tog en helomvändning på några månader. 
•Mest positiva - Allt nytt folk jag lärt känna i Sundsvall och att jag lärt mig att göra det jag mår bra av.
•Mest negativa - Att jag inte fick fem minuter med Dig.
•Krångel - Kärleken
•Idiot - Hon vet! 
•Dröm - Att bli en grym tatuerare.
•Plan - Spara pengar. Gick INTE. (Den här gången heller..)
•Svaghet - Kärleken.
•Styrka - Kärleken.
•Något nytt jag lärt mig - Att det händer när man minst anar det. 
•Flopp - Eliten floppar aldrig!
•Mest intressanta - Jag har insett vad som är viktigt i livet. 
•Bragd - Jag tog tag i Allt.
•Lycka - Är att ha någon att älska och någon som älskar dig!
•Saknad - Pengar. Faktiskt inte så mycket mer jag saknar som jag kan göra något åt.
•Längtan - Framtiden
•Ångest - Plugg.
•Slöseri - Kläder.
•Värdefullaste - Mina syskonbarn, vännerna och Du.
•Sexigaste - Sängen.
•Snyggaste - Utstrålning 
•Finaste - Du som gör mig lycklig.
•Vackraste - Ett leende en helt vanlig dag från en helt vanlig människa.
•Konstiga - Vad har inte varit konstigt detta år?
•Mest impulsiva - Oj. Jag är rätt impulsiv i allmänhet så.. 
•Underbara - Kyssar och närhet.
•Det här ångrar jag att jag inte gjorde - Sparade pengar.
•Det här borde jag inte ha gjort - Slösat så mycket.
•Det här vill jag göra om - SRF 
•Det här klarar jag mig lika bra utan - Negativ energi
•Då var jag argast - Usch vad många gånger jag varit arg detta år när man börjar tänka efter..  
•Då var jag som mest irriterad - Ingen aning.
•Då hade jag som roligast - SRF, Midsommar, Metal Town och en massa andra mindre event.
•Det här är jag bättre på - Att hålla mig lugn och sansad.
•Det här är jag sämre på - Att slutföra projekt!
•"Radergummi" - Oktober månad. 
•Bästa egenskap - Jag lyssnar väldigt bra.
•Sämsta egenskap - Jag pratar även väldigt bra.
•Önskan - Att allt går framåt.
•Nyårslöfte - Jag klarar dom ändå aldrig, men det får väl bli att spara pengar och ta hand om mig själv och de i min omgivning.
•Inför 2009 - Att jag och mina nära ska få må bra och att jag lyckas med det jag vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0