Jobbig dag.

Den här dagen är fullspäckad och inte började den särskilt bra heller. Trött så in i norden och alla tv-serier är on hold.. Dagens I-landsproblem.
Iallafall så ska jag snart åka upp till studion och träffa mina NoCry-vänner för att fortsätta med kampanjen. Ska även ha möte med vår "arbetsgivare" för att visa våra förslag och få godkännande innan vi fortsätter. Hoppas och tror att detta kommer bli riktigt bra..
Efter mötet åker jag och Matte till Kyrkdal. Ska upp till huset och hämta lite saker och sen käka middag där. Skönt att slippa tänka på middagen idag iallafall..

Uuusch, jag känner mig så tömd på energi. Hur ska jag orka med den här dagen? Hoppas gänget piggar upp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0