Slarvmajan!

Haha, jag har ju glömt att berätta om samtalet jag fick igår:

S: "Ja hej! Är detta Emmelie?"
E: "Eh.. ja. Det är det."
S: "Vad bra! Har du tappat nåt?"
E: "Jaa! En kamera!!"
S: "Okej.. Något annat?"
E: "hmm.. Ja!! Hemnyckeln är borta!"
S: "Haha. okej. Något MER!?"
E: "Eh.. nej? Eller förmodligen, men jag vet inte?"
S: "Ett kort kanske?"
E: "Hmm.. Nej det tror jag inte.."
S: "Det tror jag!"
E: "Okej.. ja men får nog kolla då.. Fast det tror jag inte."
S: "Men jag VET att du tappat ett kort, för vi har ditt VIsa-kort här på Statoil":
E: "Haha okeej! Men gud vad bra, visste inte ens att det var borta. Tack!"
S: "Hahaha. Alltså. Du gjorde min kväll."


Nu har jag iallafall återfått både bankomatkort och nycklar. Bara kameran kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0