Sweden Rock festival!

Idag är det 16 dagar kvar. 16 ynka dagar. Om två dagar är det 14 dagar kvar. Två ynka veckor.
Det känns som om det var igår jag fick biljetten som nu ligger i tryggt förvar i min AC/DC bok som jag fick samma dag.
Har sjukt höga förväntningar på festivalen och allt säger att jag inte kommer att bli besviken. Allt är planerat in i minsta detalj och snart smäller det!
En kall öl i solen bland en massa roligt folk med grym musik i bakgrunden. Måste väl ändå säga att jag är lite besviken på line-upen, men samtidigt är det bra att det inte är för många bra band som spelar. Jag lär ha fullt upp med att bara vara..

Det enda som oroar mig lite nu är att tågbiljetterna ska ta slut. Kan vara dags att boka dom typ igår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0