Hos Elin och en hudvårdsklass

Nu sitter jag hos Elin och andas äntligen ut efter en lång dag..

Morgonen gick bra. Mötet med BRÅ var upplyftande, dom uppskattade verkligen vår kampanj och efter några små justeringar är vi klara! Bra jobbat gänget!
Åkte sen vidare till Sundsvall och möttes av ett par turturduvor som jag gick vidare och käkade med. Blå kiosen såklart! hur gott som helst, alla som bor i/besöker Sundsvall måste prova det. Asbilllig, supergod kinamat!
Gick sen vidare med fåglarna (ja, de har namn: Elin och Ronnie) hem till den förstnämnde och andades lite för att sedan ha hudvårdsklass. Var verkligen jättetrevligt och mysigt.
Nu har vi nyss kommit hem från en promenad. Gick och mötte Herr Fågel som satt på Olles med Jonas och kollade på djurgården som sprang omkring och jagade en boll. har aldrig fattat det där med 20 vuxna män som jagar en boll som besatta, vad hände där liksom? Och inte blir det nån action heller..

Aja. Nu ska vi nog snart slå på en film om fåglarna kan slita sig från varandra. Fast det är ju iofs inte nödvändigt, jag kan roa mig själv. Om inte annat har jag ju Twilight-boken med Edward...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0