Vad vet ni om mig?

Lovar du att vara ärlig? Jajjemän!
Du heter:
Ann, Emmelie Nilsson
Smeknamn:
VIssa kallar mig Em, det gillar jag.
Låt som när du är ledsen sörjer till?:
Oj.. Ingen speciell.
Beroende av: Snus och närhet
Vad tror folk om dig?:
Folk skapar en uppfattning om en och folk tror nog både positivt och negativt om mig.
Stämmer det?:
Det mesta stämmer inte. Jag är riktigt omtänksam och trevlig.
Vad får du oftast komplimanger för?:
Får oftast rätt konstiga komplimanger.. Eller folk säger saker som jag tar som en komplimang även om dom kanske inte menar det. Oftast handlar det om mitt kanske ibland udda utseende.
Vad säger du för att imponera på någon?: Att jag är en rockstjärna. Sen när dom insett att jag inte är i närheten av det är dom fast och kan inte vara utan mig så det gör inget ;)
Hur imponerar man på dig?:  Man är sig själv. Jag imponeras av människor som går sin egen väg och tar vara på sina talanger och kämpar för något. Alla människor är vackra tills dom insett det själv och det stiger dem åt huvudet...
Brukar du skratta för dig själv?: Haha! Ja väldigt ofta..
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Du är kirrad för klassfesten på lördag"
Var bor du?: på Bruket
Trivs du där?: Inte alls. För långt ifrån allt. Typ Sundsvall och Umeå ;)
Äger du några converse: Nope, men ska införskaffa Cobains.
Sprit, cider, vin eller öl: Vin och Colagrogg!
Brukar du bli för full: Väldigt, väldigt sällan. Kan räkna det på en hand.
Vad har du för mobil operatör:
Tre
Är du allergisk mot något:
Mjölk
Har du haft sex idag:
Inte det.
Hur svarar du i mobilen:
"Hej det är Emmelie" om jag inte känner personen så väl. "Hej" om det är typ Elin.
Vem ringde du senast?: Pappa, men fick inget svar.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
Nåt i stil med: "Hej, Vad gör du!? Jag kommer upp en sväng, har inget att göra" (Och det var Björn imorse.. Shit vad sällan folk ringer mig..)
Antal timmar sömn inatt:  Nästan pinsamt att skriva.. men 12.
Sov du ensam: Nope, Matte sov en stund där också.
Brukar du komma i tid:
Alltid!! Nästan helt utan undantag.
När mår du bra:
När jag är omgiven av människor jag tycker om.
När blev du fotad senast: I lördags av Jonna!
Hur känner du dig nu: Lite trött, sjukt uttråkad (som vanligt) och hoppfull om att morgondagen ger nåt kul!
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: Jag HATAR fötter.
Vad saknar du:
Pengar. Behöver inte ens mycket pengar, bara så jag klarar mig. (ytligt, jag vet. Men just nu är det vad jag saknar..)
Hade du en bra kväll igår:
Jodå. Med tanke på att internet var nere blev det en rätt bra kväll.
Favorit dryck på morgonen:
Vatten eller Oboy
Rakar du benen:
Jajjemän! 
När brukar du oftast gå och lägga dig:
Runt midnatt
Är du blyg?:
Oftast inte. Bara om jag känner mig underlägsen någon annan.
Sysslar du med någon idrott: Inte ens i närheten...
Vill du hellre ha mail än brev: Riktiga brev är helt klart roligast och mer personligt. Var år sedan jag fick ett sånt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nej det gör jag inte, men förälskelse vid första ögonkastet.
Har du spytt offentligt: Nope!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Hänga i killarnas omklädningsrum om dagen och testa diverse annat om kvällen.
Är du nöjd med ditt liv:
Ja det är jag. Det finns alltid saker att göra och saker man vill i livet men överhuvudtaget mår jag bra.
Är du bortskämd:
Inte ett dugg.
Vad gör du i morgon: Ingen aning? Ska träffa Jonna på stan på dan men annars är jag öppen för förslag! 
Vad är det värsta du vet?:
Att vara hungrig, att inte få sova ordentligt och falska människor. Mest av allt hatar jag nog lögner.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Oavsett budget - för mycket,
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?:
Oj. Ingen aning faktiskt. Ser dom inte som personliga förebilder. Det är mer vad dom är bra på jag beundrar.
Vad längtar du till?:
Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Absolut. 
Vad använder du för shampoo?:
Wella
Vad är det finaste du fått?:
Kärlek av människor genom livet.
En speciell dag du minns: Finns så himla många av olika anledningar.. 
Hur gammal är du:
Fyllde 21 ganska nyligt.
Tycker du om någon just nu: Jag tycker om en massa människor.
Du samlar på: Erfarenheter och LP-skivor.
Gröna eller röda äppeln: Beror på vad jag är sugen på.
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Handlar det om familjen ringer jag Eva. Annars alltid Elin, oavsett orsak.
Gillar du golf: Har aldrig testat och är inte så intresserad av att göra det heller.
Vilken tid gick du upp idag:
Runt 12.. 
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu:
Jajjemän!
Är det okej att gråta:
Men självklart. Man måste visa sig mänsklig.
När grät du senast:
Oj.. Jag gråter dagligen till filmer eller serier. haha! Men av personliga skäl minns jag inte. 
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Leva livet hela sommaren och bjuda med Elin på ALLT.
Bär du glasögon eller linser: Inget av det.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Verkligen inte.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
Oftast tidigare än en vardag. Typ 9 kanske.
Har du piercing:
Tagit ut alla.. Men är sugen på att skaffa nån.
Vill du gifta dig: Självklart. Om det känns rätt.
Vill du ha barn:
Verkligen.
Solar du ofta:
På sommaren. Fast jag blir inte brun så jag pressar direkt inte..
Är du bra på att laga mat:
Ja! Men jag tycker det är stentråkigt så jag gör det inte så ofta.
Är du flygrädd:
Jag älskar att flyga! 
Hur vig är du:
Typ lika big som ett kylskåp.
Är du musikalisk?:
Ja, det tycker jag att jag är.
Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten! 
Vilken är din favoritglass:
Isglass är det enda jag inte får ont i magen av..
Tror du på ett liv efter döden: Jag VET att det finns ett liv efter döden.
Tycker du om sushi:
Nej, usch! 
Vad äter du helst när du ser på film:
Chips och en massa dip. Helst fresh island!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck:
Ja. Jag är fullständigt livrädd! 
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Utan tvekan, kvällsmänniska.
Vilken ögonfärg har du:
Blåa.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Det har hänt.
Biter du på naglarna:
Aldrig gjort. Mår illa bara av tanken...
Röker du:
Det händer. Särskilt nu när solen börjar titta fram.
Hur ofta tränar/motionerar du:
Tyvärr mycket sällan men skulle behöva lyfta lite vikter och vill gärna lära mig dansa.
Senaste låt du hörde:
HEAT - Midnight lady

Kommentarer
Postat av: Elin

Börja inte med "sten" du med, för då kommer jag få nå psykbryt. :P



Dags att börja skrapa trisslotter då gumman ;)

2009-03-25 @ 09:43:34
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0