Tristess

Jag vet inte hur många gånger jag skrivit om hur tråkigt jag har, men idag tar fan priset. Tur att Jonna-babe räddar min kväll iallafall! :)
Har bara varit vaken typ tre timmar och dom har jag ägnat åt musik, gitarrspelande och guitar hero. Tur att musiken finns..
Laddar psykiskt inför morgondagen som förhoppningsvis blir kanon! Fast annat kan den väl inte bli när jag har Elin, en öl och Hardcore Superstar på samma ställe, samtidigt. Det brukar vara ett vinnande koncept!
Hardcore Superstar blir man aldrig besviken på så där har jag inget att oroa mig för. Jocke äger varenda scen han ställer sig på. Hoppas det blir lagomt mycket folk, men om man tittar till biljettförsäljningen verkar det inte bli överfullt direkt.

Funderar på vad jag ska ha på mig ikväll. Det mesta jag äger för tilläfllet har nitar, kedjor eller hål i sig. Eller så har de tygmärken eller bandloggos.. Aja, man tager vad man haver! Det blir nog bra..
Längtar som fan till det där glaset med vin som ingår i kvällens biljett..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0