Sovmorgon!

Shit vad jag sov länge idag.. Klev upp för typ en halvtimme sedan och då gick jag omkring som en zombie och försökte hitta nåt att ta på mig. Känns som om jag inte har några kläder..
Nu är jag iallafall uppe, har Hardcore Superstar på högsta volym och käkar lite frukost. Idag blir det Studio NoCry hela dagen, först planeringsmöte och sen har vi kvällsöppet! Så jag kommer inte hem förrän 20.00 ikväll. Tur jag har mobilen med mig att hålla kontakt med omvärlden.

Idag åker Björn, Grimsen, Bergman m.fl. till Åre! Jag vill också, Backyard babies ju! Men men, får spara pengarna till sommarens aktiviteter istället. Sweden Rock är bokat, lika så Gatufesten. Men sen måste jag ju på Peace & Love också. Och Metaltown.. fan också. Dags att köpa en trisslott?

Hoppas alla får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Peace & Love vill jag också på!

2009-03-05 @ 12:37:32
URL: http://lenadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0