Snart sovdags!

Uscha, jag känner mig inge kry idag.. Hängig och på dåligt humör. Ingen rolig kombination alls.. Och har sjukt ont i axeln! Det strålar ner i armen och väker som faaan, vet inte vad jag har gjort..
Iallafall så är jag nyss hemkommen från ett Mary Kay möte! Dom är bra dom, även om jag inte var så pepp idag. Jättekul att träffa Ida och Matilda igen som är nyligen hemkommen från över två långa veckor borta i Thailand. Har saknat dom så! Matilda är min förebild och Ida min trygghet. Utan Ida hade jag nog inte tagit tag i mycket här i livet, hon får mig att inse vad jag behöver och ger mig alltid tips och råd på hur jag ska bära mig åt. Dessutom lyssnar hon alltid på mitt gnäll och min klagan utan att säga ett negativt ord. Det är det inte alla som gör. Hon vet mer om mig än de flesta..

Nu ska jag kika på mitt absolua favoritprogram - project runway och fundera på om jag ska åka till Åre en sväng i veckan..

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack Love. Det värmer verkligen. Du vet var jag finns och jag vet också var Du finns!



Vi ses förhoppningsvis i morgon :)

2009-03-31 @ 00:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0