Lite tid över..

Egentligen har jag haft hur mycket tid över som helst på förmiddagen idag att skriva ett inlägg men har inte orkat..
Helgen var iallafall kanon! I fredags åkte jag med brorsan och hans familj till Granö. FIck sitta med Elias och Robin i baksätet hela vägen och dom var som vanligt små änglar. Kom fram rätt sent så hann installera brorsan i Sandras lägenhet innan jag åkte till Moster Linda och hennes familj för att sova. Surrade såklart med Jennifer en massa innan vi slocknade.
Klev upp riktigt tidigt på lördagen och käkade frukost med familjen innan vi gjorde oss klar och åkte till mormor.
Hon fyllde 75 år så hela tjocka släkten var där, typ 35 pers!
Mormor blev jätteglad av alla presenter och gratulationer men det största överraskningen var nig att brorsan kom, det hade hon ingen aning om! :)
Blev en massa fika, mat och surr tills vi åkte hem runt 19.30. Moster Linda var helt slut efter att ha styrt upp hela kalaset och hade nog sett fram emot en lugn kväll. Men så blev det inte! Förutom mig och hennes barn Jennifer och Sofia så kom min mamma, brosan, Linda, Robin, Elias, Theres, Emilia, Tobbe och Jonas över för att kolla melodifestivalen! haha. Men moster hade som vanligt humöret på topp och serverade snacks och dryck till alla. Robin slockande snabbt men Elias höll sig vaken till 22 och stupade formligen i säng. Lillgrabben..
Söndagen gick åt till att säga hejdå till alla och sen for vi hem. Trist att måste sitta i bil och buss halva födelsedagen, speciellt med tanke på det fina vädret! Men men, det var skönt att komma hem iallafall och jag spenderade kvällen i soffan med Matte, datorn och tv:n. Skönt!

Nu längtar jag till söndag då det är kalas här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0