Kramfors Vinterfest

Så ver vinterfesten till ända. Måste säga att arrangörerna gjorde det riktigt bra och Kramfors folk ställde upp och visade sig ute. Skönt att se att saker uppskattas!
Gårdagen började tidigt när vi från NoCry åkte till lilla Royal och riggade inför Castingen. Tre hela deltagare hade vi och trots det låga deltagarantalet är jag jätteglad att de som ställde upp faktiskt gjorde det. Riktigt duktiga killar!

Under dagen hann jag även kika lite på skoterhoppning, skotercruising och Lilja (som för övrigt uppträdde med Studio 3 typ fem gånger om dagen i två dagar).
Det känns att vi är i Norrland!

Under kvällen hade vi filmmaraton uppe i Studion och efter det gick jag ut en sväng. Blev en.. hmm.. Intressant? kväll. Idag ska jag bara ta det lugnt. Ikväll åker jag till Sundsvall, ska ändå dit imorgon så kan lika gärna åka samtidigt som Elin så får jag sällskap och hon bärhjälp! :)
Imorrn blir det Mary Kay möte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0