Godmorgon världen! :)

YES! Strålande sol idag också. Perfekt för dagens planer..
Har precis kommit ut ur duschen och tänkte snart göra mig lite frukost. Idag ska jag åka och hälsa på Björne, har ju inte sett lägenheten hans! Lär bli en promenad till Hamnviken också, var så längesen jag var där och det är vackert om våren. Hoppas att nån är hemma där så jag får träffa Alex :)

Kattjäveln är asjobbig. Far omkring och skriker, biter sönder saker och saboterar allt i hennes väg. När jag kommer hem idag slänger jag ut henne så får hon hitta hem bäst hon vill.

Nej! Det här går inte.. Hoppas alla får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du kastrerat hon?

2009-03-18 @ 10:54:45
Postat av: Anonym

Det är väl lika bra katten får komma ut och röra på sig = göra av med sin överskotts energi = Inte bita sönder sladdar :)

2009-03-18 @ 18:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0