Fredag?

Jag har NOLL fredags-känsla. Det här är inte bra alls..
Från att ha haft typ 100 planer för kvällen har jag nu 0 av olika anledningar.. Trist! Jag som är så himla öl-sugen..
Har iallafall ägnat dagen till att prata åtskilliga timmar med folk på msn. Folk jag inte pratat med eller träffat på evigheter. Det gör att man saknar tiden som var.. Kikat på en massa kort också och haft nostalgitrippar från sommaren och hösten. Men som Marcus sa: "Snart får du nya minnen". Och det är ju sant! Har en massa roligt inplanerat framöver och flera vänner att träffa. Maria kommer hem till påsk <3
Och Marcus och Tony ska förhoppningsvis med på SRF. I så fall kommer festivalen att bli överlägsen! Nästa helg kommer Cilla hem och då hoppas innerligt att jag kan komma på hennes kalas.
Jag har så många fina minnen och nu är det dags att skapa nya, ännu finare minnen!



Fan Jonna! Hoppas allt står rätt till och att det inte är nåt allvarligt.. Tänker på dig!
<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Söt du är .. ses imorgon <3

2009-03-20 @ 21:33:36
URL: http://chiqa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0