Min festival/konsert sommar börjar NU!

Fredag!!!!
Skönt som bara den, synd att jag har huvudvärken från helvetet! Trodde det skulle gå över med en natts sömn men inte då..
 Dagens planer är städning men ändå sitter ja här med gitarren på min högra sida, datorn i knät och OTH på tv:n.. Men jag har ju ont i huvudet! ;)
Håller dessutom på att planera all happening framöver.. Helgerna är fullbokade!

27/3 - Hardcore Superstar, Aveny Sundsvall
4/4 - Grand Nation, Kåren Sundsvall
1/5 - Mustasch, Dia Psalma ,H.E.A.T, Dead by April, Renegade Five, Sundsvall
29-30/5 - Whitesnake, Björn Rosenström, H.E.A.T, Umeå
3-4-5-6/6 - Sweden Rock
2-3-4/7 - Sundsvalls Gatufest


Mitt liv är roligt. Enda problemet är att jag inte vet hur jag ska ha råd med kalasen! Det blir dock ett senare problem då jag redan bestämt mig för att åka. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0