Ännu en torsdag har passerat..

Undrar hur många torsdagar jag upplevt i mitt liv? Måste ju bli ca 1051, lite snabbt räknat. Inte dåligt!!
Den här torsdagen har varit lite som alla andra. Jag och Lena skulle ta en promenad men när jag väl tagit mig ner på stan upplyste hon om att hon inte orkade.. Aja, blev en fika och lite handling iallafall! :)
Väl hemma har jag rensat, plockat och städat sovrummet från golv till tak. Nu är det bara alla andra rum kvar.. :/
Fast imorrn ska jag dammtorka allt så det bara är golven, tv-möbeln och handfatet kvar tills på lördagkväll/söndagsmorgon. Ska jag ha folk här sparar jag alltid golv, tv-möbeln och handfatet till sista sekund för det är alltid dom grejorna som blir skitiga först..
Nog talat om min städning!

Molly fick gå ut idag. Första svängen kutade hon direkt under bron och satt där och tryckte tills hon efter en kvart ville in igen. Väl inne skulle hon ut igen och då var hon modigare! Spatserade runt och träffade grannens katt, Chelsea. Dom är kompisar sen förut så dom cirkulerade runt varandra en stund innan Molly bestämde sig för att gå in igen. Nu verkar hon vilja vara inne resten av dagen, det är utmattande att gå ut minsann! Hoppas hon håller tyst inatt nu och låter bli garderobsdörrarna..

Nej, om man ska ta sig en powernap efter maten!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kanske ska släppa ut Majsan så hon får härja med na? ;) Då kanske du får en trött kisse :D

2009-03-19 @ 20:08:50
URL: http://linnnea.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0