And off I go! Again..

Om ett par timmar ska jag ta bussen till Sundsvall. Jag älskar staden och jag älskar en människa som bor där så det blir kanon! Önskar bara att jag kunde ta med mig Prinsen.. Då hade det varit fulländat!
Lär sova på Elins axel hela vägen dit med en massa bra musik i öronen.
Ida och Marlene smittade ner mig med hip-hip/soul/RnB-gen så har tankat lite sånt nu. Beyoncé - Halo är underbar.

Dagen har varit superslö. Bara film och mat. Skulle egentligen ner till Danne och Linda och kika på underverket deras men lilla Oliver var lite sur idag så vi tar det på tisdag istället! :) Lillen orkar förstås inte med besök varje dag, så det är bra att han säger ifrån! ;)

Morgondagen ägnas nog åt att strosa på stan och kanske ta en fika med Tino om han har tid. Elin och Sofie har ju skola hela dagen..
Nej nu måste jag byta musik på mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0