Spontanöl!

Igår kväll satt jag här i godan ro och funderade som mest på att gå och lägga mig. Så blev inte fallet då vi knatade bort på strandgatan och drack öl med Pelle, Erik och Carlsson. Mycket trevligt gäng det där.. Dock satt jag mest och lyssnade uppmärksamt på Carlsson och Eriks diskussioner om musik. Shit vad jag lärde mig saker ;)

I alla fulla fall så gick folk eftersom och till slut blev det, som vanligt bara jag och Carlsson kvar. Promenaden till Skarpåkern tog tid kan jag säga! Haha.. Men med musik i öronen, cigaretter och en halv öl gick det i alla fall bra!

Idag har jag mest vaknat, gått, träffat Elin, fikat, handlat och kommit hem. Ska ta en powernap snart så jag är fit for fight ikväll! Mer öl och grillafton på Kramm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0