Modo krossar Luleå!

Det går jävligt dålig för Modo just nu. Men gårdages vinst lever jag länge på, mest för att massor av mina vänner är luleå-fans. Mina Luleå-fans till vänner gottar sig rätt mycket i att det går lite dåligt för Modo just nu så en överlägsen vinst mot dem satt fint! (Men jag tänker som alla andra inte för en sekund påstå att Modo är på gång ännu)

I övrigt har jag inte mycket att tillägga. Är konstant trött vilket resulterar i att det mesta jag gör går i snigelfart.
Ska väl snart ta tag i listan över måsten idag. Lika bra att få det bortgjort så jag kan ägna morgondagen åt något roligt.

Just ja! Jag glömde väl inte nämna att Modo KROSSADE Luleå igår?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp en bild på din banner i ett inlägg?????????????=)

2009-02-24 @ 15:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0