Living the Rock N Roll dream.

Well, I'm a motherfucking princess!

Jag har massa planer inför framtiden. En av dom är att leva Rock-drömmen och leva i en turnébuss, tjäna snuskigt med pengar, träffa massa spännande folk och spela musik hela dagarna.
Undrar när den slår in då? Inte för att jag gör så mycket för att det ska bli så men istället för att anstränga mig och bli en Gud på gitarr och slita häcken av mig för att bli berömd tänkte jag gå en annan väg. Jag tänkte helt enkelt bli manager eller nån form av högra hand till ett känt band.

Så nu vet ni vart ni hittar mig om några år - I en turnébuss med ett känt band. Just nu riktar jag in mig på Mötley Crüe, men det kanske inte är så smart eftersom de lär lägga ner när som helst. Då blir det verkligen en kort tid i rampljuset. Så det får helt enkelt bli något annat band, återkommer när jag bestämt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0