Grey's Anatomy

Det finns två serier jag följer slaviskt, One tree hill och Grey's anatomy. Båda är favoriter i olika genrer.
När det handlar om Grey's kan jag ALLT. Gjorde ett försök att få hem alla gamla avsnitt men hittar dom lite halvdant. Får bli till att köpa boxarna när jag har råd. Ska nog ändå försöka få tag i de första avsnitten, har nästan glömt vad som hände!

Jag har en vän som lever lite i kändisarnas värld. Hon kan det mesta om dom och glädjer sig åt bröllop, barnafödslar och framgång och gråter med dem när de förlorar någon närstående eller mår dåligt. Hon kan det här med kändislivet helt enkelt och hur hon hinner med alla är för mig ett mysterium!
Jag är dock exakt likadan, fast inte i samma utsträckning. Grey's anatomy är för mig en verklig värld, med verkliga människor och jag Känner verkligen personerna i serien. Izzie och Meredith är jag själv, Lilttle Gray är Elin, George är som min bror och Danny är mannen i mitt liv. Och så fortsätter det. Baylie är min mamma, Alex är min bästa killkompis, och Christina min syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0