En portion ork tack.

Den här dagen har verkligen bara susat förbi. Fast jag har fått mycket gjort!
Garderoberna och alla andra förvaringsutrymmen är städade och rensade. Blev fyra påsar kläder som hamnar hos bättre behövande. Inte illa alls, med tanke på att jag fått göra skiten själv.

Har inte hört ett ljud från nån människa idag heller, förutom Simon då som var förbi en sväng. Sitter och samlar krafter för att orka göra middag och sen gå ner på stan och köpa snus. Det är nog det enda negativa med att vara snusare - livet går under om man är utan. Så det är bara att pallra sig iväg på Hemköp och inhandla min last.

Snart är marknadsföringsmaterialet (världens längsta ord?) klart också! Är lite finslipning kvar bara sen är det kirrat. Resten av kvällen tänker jag inte göra mycket annat än att ligga i soffan och kika på film. Har några på lager som jag inte hunnit se än.. Måste försöka få inte lite klasser också så jag kan betala räkningarna den här månaden.

Längtar till helgen! Åker till Sundsvall på fredag och kvällen kommer ägnas åt ett lokalt bands första spelning. Ska bli kul att se grabbarna! Lördag blir det också utgång, kommer bli kanon med det gänget! Ska släpa med mig gitarren också så jag och Elin slipper slåss om hennes ;)

Nej, mat var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0