"Det är så himla fint att vara så där blek som du är"

Haha! Tack för det, och tur att det finns folk som tycker det eftersom jag inte direkt kan göra något åt det. När man får specialbeställa foundations är man fan blek!
Fast inte skulle jag vilja byta inte, färgerna på tatueringarna blir mycket snyggare om man är blek ;) Och om några år kommer ni inte se min hudfärg ändå när jag är täckt av konst!

Nog om det. Jag är sjukt trött idag. Blir så när man är hos Elin och måste prata hela nätterna. Jag mitt dumhuvud stängde av mobilen igår utan att tänka på att jag har PIN-koden hemma. Så ingen musik på bussen hem. Värdelöst. Får sova istället, svårt utan musik dock.
Elin verkar ta sin middagslur nu, ligger i fosterställning bakom mig och stönar = sover.
Fan vad folk ska hålla på att stöna i sömnen nu för tiden? En ny trend jag missat? Snarkning är ute.

Ja snart blir det till att bege sig mot staden. Ska nog förbi syrran på skattemyndigheten också om hon svarar i telefonen. På måndag ska jag gå in på arbetsförmedlingen, söka sommarjobb och ansöka som kontaktperso. Skulle vara trevligt med en stadigare inkomst, står rätt still i MK nu.

Helt bedrövligt att en rockstjärna som jag inte får pengar bara av att finnas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0