Valborgsmässoafton!

Så var dagen här!
Klev upp tidigt för att mottaga syrrans hund. Stressade på här av någon anledning hela morgonen.
Gick ner på stan och handlade på boa och mötte upp Lena. Köpte mat, käkade glass och gick förbi Dollar. Världens jobbigaste promenad med 100 påsar och en hund. Jajustja. Matte hämtade ut sin IPhone den jäveln.. Jag har velat haft en sån långt innan han ens visste att dom fanns och nu beställer HAN en!? Vad handlar det om!??! Han gillar inte ens Apple.
Sjukt bitter nu jag ;)

Ja nu sitter vi här och pumpar ÄKTA rock n roll från 60-talet. Stämningen är på topp och om inte alltför länge ska vi börja göra iordning maten. Känns lite surt att jag inte kan ta någon öl till maten, men det får jag ta igen efter jobbet! Känns konstigt att åka till jobbet mitt i festen, men jag är glad att jag får jobba. Dessutom blev Ida utringd så vi jobbar tillsammans ikväll! Första gången vi är på samma avdelning, men det gör ju kvällen genast mycket roligare..

Nej, man kanske ska städa ihop lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0