Up, up and awake!

Gårdagen var superkul!
Jag och Ida for till Matilda för att uppleva Thailand igen. Eller ja, dom upplevde Thailand igen och jag fick ta del av det. Riktigt mysigt och roligt! Drack ett par glas vin innan Ida och Matilda slängde ihop värsta avancerade Thai-drinken som dom pratat om en hel del, och visst var den god! Bland det godaste jag druckit.. :)
Dansade en hel del och sjöng ännu mer. Lättade våra hjärtan och skrattade en himla massa.
Jag och Ida knallade hemåt runt 01.30.
Idag är jag trött. Även fast jag sov alldeles för länge. Ska käka nån frukost nu och hoppa in i duschen sen så är man som en människa igen!

Idag blir det till att börja packa resväskan och sen blir det förblås här. För dom som ska dricka alltså, jag tänkte mest umgås. Blir Gladan ikväll!

Glad påsk allihopa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0