No one listening

Ännu en dag över.
Studion hela dagen - möte - middag hos pappa - hem.

Är allmänt less på det mesta idag så har inte mycket roligt att skriva. Räkningarna ligger på hög, har ingen aning om hur jag ska få fickpengar till Taizé och har ännu mindre aning om hur jag ska klara räkningarna nästa månad. Sen är vi inne på maj med fler räkningar plus Sweden Rock.
Gör allt för att boka hudvårdsklasser men ingen vill/kan och när jag väl får in en avbokas/ombokas dem.
Jag måste helt enkelt inse att jag inte kan åka till Frankrike. Ska kolla imorgon om jag hinner få min lön som försvann någonstans på nåns skrivbord innan torsdag, annars går det här inte.
Och hur jag ska kunna finansiera en resa till Sweden Rock går just nu över mitt förstånd. När man inte ens kan köpa sin egen mat eller betala räkningarna måste man nog inse att det inte går att åka någonstans. Synd bara att jag får resan till Frankrike betald och att jag redan har Sweden Rock biljetten i mina händer. Men det hjälps liksom inte.

Har sökt alla jobb jag fått nys om och funderar mycket över hur jag kan få in en slant. Har ju inte ens nåt av värde att sälja..
När man inte ens får hjälp av soc är det inte lätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ag vet precis hur det är. är i EXAKT samma sits, dock har jag redan tusen obetalda räkninga roch komme rnog sluta likadant nästa månad.



hatar denna jävla finanskris och allt som kommer med det

2009-04-08 @ 10:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0