Helgens planer

Snart är fredagen slut.. Äntligen måste jag nog säga!
Jag och Matte har bara tagit det lugnt, kollar på tv och käkat en massa. Gott! :)
Imorgon ska jag åka till Härnösand med NoCry. Ska bli kul, det är casting där och jag hoppas att många ungdomar dyker upp! Det hade underlättat dagen..
Sedan åker jag direkt därifrån till Sundsvall för att ta en öl med Elin och sedan bär det av till Kåren för att kolla Grand Nation m.fl. och festa lite. Kommer nog, som vanligt, bli mycket trevligt!
Just nu är min älskling och dansar på Latinoweekend. Hoppas det går bra för henne med det tror jag verkligen! Hon är så duktig så :)

Söndagen lär bli slapp som tusan och det kan hända att jag stannar kvar (som vanligt) eftersom jag har möte på måndag. Känns inte så ekonomi- eller energismart att åka hem för att åka tillbaka dagen efter..

Apropå allt detta måste jag packa! Kommer jag inte orka göra imorgonbitti..
Men! För att packa måste jag skriva en lista först.. Är ni också såna som alltid ska skriva listor över allt?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha okej. Vad skoj! Neej! Var det den här helgen!? Jag skulle ju gå på den hade jag tänkt.. Jaja, man kan inte vara med på allt i guess :)

2009-04-03 @ 20:42:49
Postat av: Elin

Hihi vad söt du är. ^^ Det gick jättebra på uppvisningen. Ska berätta mer i morgon om vad som hände under kvällen. ;) Bland annat salsa med Esse och en full Victor :P hahaha

2009-04-04 @ 03:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0