Hej mina vänner!

Nu är jag hemma igen efter en UNDERBAR vecka i Frankrike och Taizé. Ro i själen och en massa nya bekantskaper. Blandade känslor att komma hem igen. I Taizé finns inga bekymmer och nu är jag hemma igen i vardagen och ekonomi, jobbsökande och pappershandlingar är vad som tar upp mina dagar. Har dessutom varit sjuk hela veckan och idag känns det som om det började om. Har känt mig febrig och slut med huvudvärk. Apropå värk så gör det ont i varenda muskel och led efter en veckas sittande som avslutades med 36 timmar i en buss. Helt otroligt vilka sovställningar man kan få till när det krisar..
Väl hemma blev jag mycket väl mottagen och det är skönt att vara hemma med de mina. Nu när jag fått gosa med kärlekarna saknar jag mina vänner en massa. Ska få till en date med Lena imorrn och Björn skulle försöka hitta en lucka i hans (numer) upptagna liv. Jag håller tummarna. En kopp kaffe på hans bro med guns n roses i bakgrunden skulle sitta fint. Hoppas solen skiner också.

Har en massa att göra uppe i studion också så håll tummarna med mig att jag inte är febrig imorgon.

Skriver mer om resan en annan dag, måste samla ihop mina intryck.

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att se att du kom hem oskadd! :) Hoppas du haft det kanon bra i frankrike, tycker att du ska ladda upp lite bilder så man får se!

2009-04-21 @ 22:46:20
URL: http://mariaburen.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0