Grand Nation på kåren

Så igår var det då dags.
Jag kom till Sundsvall redan vid 14, så då åkte jag och käkade med Elin, Lena och Andreas. Jag och Elin var klar tidigt och minst sagt övertaggade.. Drack ett par öl här hos henne innan vi gick till Mika för att sluta upp med grabbarna. Var där ett bra tag innan vi gick till Kåren. Grand Nation ägde - som vanligt och de andra banden var också bra. Dock blev det nån öl för mycket så jag och frugan gick hem relativ tidigt och somnade. Faktiskt skönt och idag har vi bara suttit i soffan, sovit och käkat en massa.
Nu ska Elin baka kladdkaka och sen åker jag hem. Har en massa möten imorrn, booring. Måste börja fundera över vad jag ska ha med mig till Taizé också.. Lång bussresa och borta över en vecka. Går typ inte att ladda saker där borta heller så jag ska försöka låna nån MP3 med batterier. Och en massa snus behöver jag också..

Aja, nu ska jag göra mig klar för att åka hem så fort grabbarna är klara.

Ursäkta kvalitén på bilderna men hade bara mobilen med mig som är oerhört skak-känslig.




Btw så har jag, Elin och Fäldt startat band. The king and queens. Lägg det på minnet ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0