Dagens otroligt givande aktiviteter.

Idag har jag inte gjort mycket. I princip bara suttit vid datorn sånär på en liten sväng ute i solen med en bok. Känns som som det borde vara läggdags snart, men klockan är bara 15.00.. Tråkig dag och jag är tung i huvudet.
Ska snart käka lite lätt för att sedan förhoppningsvis träffa en vän eller två. Känner mest för att kolla film ikväll och bara ta det superlugnt. Kanske kan jag övertala någon :)

Hade förresten 367 olästa blogginlägg på blogspot när jag kom hem, men nu är alla igenomlästa. Fixar inte att missa något i mina vänners liv så det var bara att ta tag i det hela.
Snart är det helg igen. Jag känner mig minst sagt dagvill. Senaste nio dagarna har jag levt utan tid och rum. Helgen kommer i alla fall bli stenlugn. Verkar inte hända något speciellt iallafall!

Nej, nudlarna väntar. Det får mig osökt att tänka på ungefär den här tiden på året för ett år sedan. Då käkade jag, Lena och Maria nudlar nästan varje dag. Helgerna var fyllda med festligheter och på vardagskvällarna hände alltid nåt roligt. Vi var ett järngäng, vi fem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0